سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی انواع قلاب آویز گیره دیواری فانتزی شیک چوبی فلزی پلاستیکی

نظر

اویز لباس یا گیره لباس به اسم های مختلفی نامیده میشود اما دادنش قلاب لباس برای هر خانه ای لازم است مقلا کنار سینک اشپزخانه که باید پیش بند ظرفشویی را قرار دهید یا حتی کنار میز ارایش حو.له و یا حتی در روشویی و یا حمام هم کاربرد دارد اما ما در این هفته میخواهیم چندین مدل ناب و شیک قلاب دیواری را معرفی نماییم هیچ میدانید چوب لباسی یکی از پر مصرف ترین  وسایلی است که در هر قسمت از خانه استفاده می شود. آویز را می توان نه تنها برای دکوراسیون منزل، بلکه برای دفتر، کسب و کار نیز استفاده کرد. چوب لباسی یکی از پرکاربردترین وسایل در دکوراسیون داخلی منزل و محل کار می باشد. توجه به انتخاب چنین آویزهایی می تواند موارد زیر خواهد بود باحال ترین و شیک ترین.


بهترین مدل آویزهایی را که میتوانید برای زیباسازی دکوراسیون داخلی مغازه کار یا منزل خود استفاده کنید بخرید و از هر دو استفاده کنید. برتین  مکان برای آویزان کردن لباسها در راهرو است. اما عزیزان  من بهترین کار شما این است که از این آویز در هر قسمت از خانه خود استفاده کنید تا بتوانید لباس های خود را در هر جایی که میخواید در خانه قرار دهید. رخت آویز ظاهر زیباتری دارد و برای استفاده در هر مکانی طراحی شده است پس لطفا با توجه به سبک محیط خود آویز آشپزخانه و اتاق نشیمن را انتخاب کنید. . اگر در منزل خود آویز قرار می دهید، از آویزهای ایستاده استفاده کنید که فضای پایین تری را اشغال می کنند تا منزل شما با ظاهری زیبا شیک و زیباتر شوند.

 

 

را های چسباندن قلاب دیواری بر روی دیوار :

 

 

را های چسباندن قلاب دیواری بر روی دیوار :

یکی از مشکلات خانوم ها و اقایان بعد خرید قبلا دیواری مخصوصا اگر چسبی باشد کنده شدن انها از روی دیوار است که ما میخواهیم چندین راه برای جلوگیری از این مشکل برایتان به اشتراک بگذاریم. بعد خرید قلاب دیواری لینک سرا یا هر فروشگاه دیگر اگر میخواهید قلاب به دیوار کاملا چسب شود از چسب های فوری کوچک قطره ای که قیمتش شش هزار تومانی است البته هر مغازه و یا شهر قمتش متفاوت است استفاده کنید و بعد چسب زدن بگذارید 24 ساعت به حال خود بماند هر چند ما تعداد زیاد قلاب را بر رو.ی دیوار توصیخ نمیکنیم چون باعث ظاهر بعد خانه خواهد شد  .معمولا برای قبلا های بزرگ از دریل باید استفاده نمایید.و اگر میخواهید روی قبلا تابلو یا هر چیز سنگین استفاده نمایید حتما کاملا ان را روی دیوار میخ نمایید.اگر در خانه دریل ندارید میتوانید ابتدا یک میخ قولادی را با چکس به داخل دیوار قرار بدهید و بعد با انبر دست خارج نمایید   بعد این کار میتوانید با استفاده  پیچ گوشتی سوارخی پیچ را در سوارخی که ایجاد کردیده پیچ دهید پینهاد میکنیم داخل سوارخ و روی پیچ چسب فروی اغشته نموده تا کاملا پیچ به دیوار قفل شود. 




قلاب لباس لوکس گوزن :

قبلا رخت آویز ایران گوزن با طراحی شیک خلاقانه قابل نصب در ورودی منزل شما از ظاهری مدرن بهره می برد که به خانه شما فضا می بخشد. در این عصر 1400 بیشتر لوازم لوکس و جذاب موجود در بازار برای طراحی منازل مورد استفاده قرار می گیرد تا علاوه بر کارایی محصول، از ظاهر و قشنگ که به محیط می بخشد نیز استفاده کنند. مردم همیشه نگران آویزان کردن پوشاک  خود در ایوان جلویی خود هستند که در خانه مهمانی هستند یا وقتی خسته از سر کار به خانه می‌آیند، اما بیشتر لباس‌های موجود فضا را اشغال می‌کنند یا زیبا نیستند.

آویز لباس گوزن فضای بسیار کمی از دیوار را اشغال می کند و با طراحی زیبا و خاص خود نمای جالبی را به ورودی منزل شما ارائه می دهد. رخت آویز گوزنی ایرانی برای داشتن ماندگاری قوی در برابر تغییرات جوی مختلف و همچنین زیبایی شناسی از رنگ ضد خوردگی پایین استفاده می کند. در اینجا ما برای کسانی که به دنبال یک محصول زیبا و کاربردی هستند، لباس های دو منظوره را پیشنهاد می کنیم.


 

 

قبلا دیواری کودکانه :

بچه های شما دوست دارند از مدرسه برگردند و کت و کوله پشتی خود را به آن آویزان کنند! آویز دیواری مدرن و زیبا، ساخته شده از فلز جابجا شده، با روکش پودری. مدل های دوستان ما را با هم ترکیب کرده و مطابقت دهید تا حس فانتزی را به اتاق کودک خود بیافزایید.اکنون می توانید هر گوشه اتاق کودک را با این چوب لباسی های زیبا تزئین کنید که به شما کمک می کند نظم کت و کیف را نیز حفظ کنید.چهره ها مغناطیسی هستند و قابل تعویض هستند.



آویز دیواری لباس

 

 

قلاب چرخشی آویز دیواری لباس :

آویز دیواری با پایه چرخشی برای نگهداری حوله ها، لیوان، کلید... مناسب استفاده در با پایه های فلزی بادوام و ضدزنگ دارای 6 پایه چرخشی 180 درجه آویز دیواری با پایه چرخشی برای وسایل آشپزخانه جهت صرفه جویی در فضا و نظم دادنآویز چرخشی یک وسیله بسیار کاربردی در منزل می باشد. این وسیله زیبا و فانتزی می توانید وسایل شما را یک جا و بسیار شیک جمع و جور ک مید با این جا لیوانی می توانید 6 لیوان یا کلید... به آن بیاورید.



اویز لباس طرح گوزن شاخ دار سفالی


اویز لباس طرح گوزن شاخ دار سفالی :

علیرغم این واقعیت که آنها هفت گونه مختلف حیوانات هستند، قلاب های دیواری از سری حیوانات همگی یک سبک دارند، بنابراین می توانید آنها را بسیار خوب و سرگرم کننده با یکدیگر ترکیب کنید. گوزن قلاب دیواری یک قلاب محکم با سر آهو است. - جنس: سفال - ابعاد تقریباً 13.5x9.2 سانتی متر - دارای چشمی تعلیق در پشت - پیچ برای تثبیت گنجانده شده است- نقاشی با دست، ممکن است نقص های جزئی در نقاشی ایجاد شود با خرید سایر قلاب حیوانات نیز می توانید سری حیوانات را تکمیل کنید. هر هفت حیوان این مجموعه را به اختصار نام  می بریم: بزکوهی، طوطی، سگ، گورخر، فیل، گوزن و آهو است.

 

 

معرفی انواع قلاب آویز گیره دیواری فانتزی شیک چوبی فلزی پلاستیکی 2023

 

 

جمع بندی :

قلاب دیواری انواع مختلفی دارند و از جنس پلاستیک فلز چوب ساخته میشوند شما میتوانید برای چسباندن این محصولات از چسب و میخ و اگر دریل دارید با رول پلاک پیچ نمایید .